9 سؤال در Google Adwords (تبلیغات)
Google AdWords (تبلیغات) چیست؟
Adwords گوگل، در سال 2000 در جهان و گوگل یکی از موتور جستجو به طور گسترده مورد استفاده در ترکیه، پیشنهادات موتور جستجو به عنوان خدمات بازاریابی، آنلاین ارائه دهندگان خدمات تبلیغات است، کار کردن هزینه از کلمات کلیدی و کلیک در منطق یک پلت فرم تبلیغات آنلاین پرداخت می شود. این سرویس است که به کاربران امکان می دهد از بسیاری از سیستم عامل های Google استفاده کنند تا آنها را به وب سایت شما منتقل کند.

Google AdWords فقط در سال 2000 به 350 کاربر ارائه شد. در 17 سال ، Google بیش از 90٪ از درآمد خود را از طریق AdWords کسب می کند.

تبلیغات Google AdWords (تبلیغات) کجا ظاهر می شوند؟
تبلیغات شما بر روی سیستم عامل های مختلف مانند تبلیغات AdWords تبلیغات در گوگل تاپ سئو (شبکه جستجوی Google ، سایت های شریک Google (از جمله نقشه های Google)) ، Google Adsense (Google Finance ، Gmail ، Youtube) اجرا می شوند.

مزایای Google AdWords (تبلیغات) چیست؟
با تبلیغات کم Google AdWords می توانید به مشتریان بالقوه برسید. برخلاف کانال های پر هزینه مانند تلویزیون و رادیو ، می توانید سایت خود را با هزینه کم ارتقا دهید و از ترافیک بالایی برخوردار شوید.
با هدف گذاری خاص می توانید به افرادی که فکر می کنید علاقه مند به تبلیغات شما هستند برسید. می توانید تبلیغات خود را مطابق با موقعیت مکانی خود و ساعاتی که برای شما مناسب است ویرایش کنید.
Google Adwords یک بستر قابل اندازه گیری است. به همین دلیل ، می توانید راندمان کلیه آگهی های اجرا شده را اندازه گیری کنید ، با تجزیه و تحلیل معیارهایی مانند سود ، عملکرد و هزینه ، می توانید تبلیغات خود را با رویکردی تحلیلی بسازید تا اینکه به نتایج مطلوب برسید.
در صورت کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه ایجاد می شود. هیچ هزینه ای برای برداشت وجود ندارد.
Google AdWords به شما امکان می دهد جستجوها را از طریق Google به وب سایت خود هدایت کنید.
می توانید دید وب سایت خود را افزایش دهید.
Google AdWords به شما امکان کنترل کامل بر تبلیغات را می دهد. شما می توانید بودجه خود را تغییر دهید ، کلید واژه های کلیدی را در هر زمان اضافه یا حذف کنید.
شما می توانید تبلیغات خود را در هزاران سایت شریک Google به کاربران تحویل دهید.
با Google Adwords می توانید تجارت خود را ارتقاء داده و آگاهی از برند ایجاد کرده و فروش خود را افزایش دهید.
مزایای Google AdWords ممکن است برای بسیاری از وب سایت ها مورد نیاز باشد. اگر مایل به استفاده از AdWords هستید ، توصیه اصلی من یادگیری تعاریف کلمات کلیدی و مهم در AdWords است. این کلمات برای منطق تجاری و بهینه سازی تبلیغات AdWords بسیار مهم هستند. پس این کلمات چیست؟

اصطلاحات Adwords (تبلیغات) مورد نیاز برای دانستن چیست؟
کلید واژه: جریان خون AdWords را ایجاد کنید ، این عباراتی است که شما انتخاب کرده اید که مربوط به سایت یا محصولات شما است و با توجه به موضوع آگهی تعیین می شود. برای شناسایی این کلمات می توانید از ابزار کلید واژه Google AdWords (AdWords Keywords Planner) استفاده کنید.

کمپین: این منطقه ای است که می توانید روزانه بودجه خود را اختصاص دهید و تبلیغات در گوگل تاپ سئو هدف گذاری کنید. در صورت وم 5 نوع کمپین مختلف نیز در دسترس است تا در Google AdWords وجود داشته باشد. می توانید در مورد انواع کمپین از این آدرس اطلاعات کسب کنید.

گروه تبلیغات: زیر مجموعه ای از کمپین ها ، گروه بندی شده از کلمات کلیدی و متون تبلیغاتی.

برداشتها: تعداد کل آگهی های دریافت شده در Google.

کلیک: تعداد دفعات کلیک کاربران بر روی یک تبلیغ را نشان می دهد.

Clickthrough Rate: یکی از مهمترین معیارهای مربوط به عملکرد تبلیغات و نمرات کیفی شما.

(کلیک / برداشت) * با فرمول 100 محاسبه می شود. هرچه نرخ کلیک بالاتر باشدتبلیغات در گوگل تاپ سئو ، اصطلاح جستجو مرتبط تر است ، ما می توانیم نسبت به تبلیغ خود فکر کنیم.

هزینه برای هر کلیک (CPC): بالاترین مبلغی که مایل هستید برای کلیک روی تبلیغ خود بپردازید. اینکه این هزینه چقدر به تبلیغ کننده بستگی دارد.

کلیک های نامعتبر: Adwords کلیک های مجازی تولید شده تکراری از همان رایانه است. Google این موضوع را تعیین می کند و هیچ هزینه ای را برای این کلیک ها نشان نمی دهد.

امتیاز کیفیت: با تعیین سطح محاسبه علاقه بین نتایج جستجو و تبلیغات شما؛ امتیاز دهی با ایجاد فرمول مبتنی بر نرخ کلیک ، ربط متن متن آگهی ، عملکرد تاریخی کلمه کلیدی و عملکرد صفحه فرود. هرچه نمره بالاتر باشد ، می توان در نمرات اعم تبلیغات در گوگل تاپ سئو1-10 تبلیغ کرد. به طور کلی ، وقتی کلمه کلیدی ما در گوگل جستجو و مشاهده می شود ، گوگل بر اساس این عوامل این نمرات را برای کلمه تولید می کند.

تخمین پیشنهادات صفحه اول: گوگل برآورد شده برای هر کلیک هزینه تبلیغات را برای تبلیغ ما نشان می دهد تا براساس نمره کیفیت و رقابت آن کلمه کلیدی ، مقام اول را در کلمه کلیدی هدفمند ما بگیرد.

برنامه های افزودنی سایت: افزونه های URL که می توانید به صورت رایگان به تبلیغات AdWords اضافه کنید و به شما امکان می دهد افراد را به صفحات دیگر مربوط به این تبلیغ هدایت کنید.

Adwords Ad Rank: در صفحه نتایج پس از جستجوی شبکه تبلیغاتی تبلیغات در گوگل تاپ سئو

 

منبع تبلیغات در گوگل تاپ سئو


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها